Na poznatom festivalu kreativnosti i komunikacija, Dani komunikacija, dodijeljene su nagrade natjecanja Young Lions Croatia, na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije borila za titulu najboljih mladih kreativaca. Ove godine, tu titulu odnijeli su Ana Csik i Mate Šola iz agencije McCann Zagreb koji su nakon 24-satnog natjecateljskog izazova osvojili prvo mjesto.
Za McCann Zagreb ova pobjeda dolazi u ključnom trenutku – treća je godina zaredom da se Mate Šola, strateški planer, natječe na Young Lionsima, a nakon dva srebra, upravo je ova godina bila presudna. „Ili ćemo uzeti zlato – ili se povlačim“, kroz šalu je dodao Šola.
Young Lions Croatia natjecanje održalo se u prostorima zagrebačkog ZICER-a gdje je više od 100 natjecatelja u parovima osmišljavalo rješenja u šest kategorija – Design, Digital, PR, Marketers, Media i Print.
„Za Anu je ovo bio prvi put na ovom natjecanju, i sretni smo što smo kao tim uspjeli ostvariti pobjedu u tako jakoj konkurenciji. S obzirom na to da nas očekuje i svjetsko finale u Cannesu, već smo nabrijano krenuli s pripremama“, zaključio je Šola.
S projektom The Art Can Contain It za zagrebačku udrugu KONTEJNER, mladi kreativci osvojili su jedinstvenu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions.
„Možda najizazovnije natjecanje dosad. HURA nas je sve iznenadila izborom klijenta, a Velesajam je bio pun talentiranih mladih lavova naoštrenih kandži, što je ovu godinu učinilo posebno uzbudljivom, a našu pobjedu još slađom. Brief nas je odmah inspirirao – otvoren, pun potencijala, i s temom umjetnosti koja nas je vodila u sto smjerova. U jednom trenutku bilo nas je posvuda – istraživali smo teritorije koje nismo ni planirali, ali nas je brief tamo vodio. Tek kasno navečer uspjeli smo se smiriti, pribrati i početi graditi naše rješenje.“, poručili su pobjednici Ana Csik i Mate Šola iz agencije McCann Zagreb.
McCann Zagreb dio je globalne mreže agencija McCann Worldwide koja posluje u više od 100 zemalja, a djeluje u sastavu Adriatic Advertisinga u vlasništvu slovačkog Across Media Holdinga. U Hrvatskoj McCann uspješno posluje već 35 godina te je za svoj rad i stručnjake dobio brojne nagrade i priznanja. Agencija je specijalizirana za pružanje kreativnih i strateških rješenja, pomičući granice hrvatskog i regionalnog oglašavanja.