Na poziv hrvatske sportsko-tehnološke kompanije Sofascore, Zagreb je posjetio Behshad Behzadi – jedan od ključnih ljudi zaslužnih za razvoj umjetne inteligencije u Googleu. Danas globalni lider u Sportradaru, Behzadi je kroz razgovor održan u Sofascoreovom sjedištu na Vrbanima podijelio svoja razmišljanja o primjeni umjetne inteligencije u sportu, načinu na koji će fanovi konzumirati sadržaj u budućnosti, kao i potencijalu suradnje između B2B i B2C tvrtki u sportskoj industriji.
Od Googlea do Sportradara: lider koji je oblikovao smjer razvoja umjetne inteligencije
Behzadi je proveo 18 godina u Googleu, gdje je predvodio razvoj ključnih AI proizvoda poput Google Assistanta i glasovnog pretraživanja. Njegov rad definirao je smjer u kojem se AI razvijao unutar najveće svjetske tehnološke kompanije, ali i oblikovao način na koji milijuni ljudi danas svakodnevno koriste umjetnu inteligenciju – kontekstualno, personalizirano i u stvarnom vremenu.
Nakon karijere u IT gigantu, svoju je ekspertizu prenio u sportsku industriju, gdje danas djeluje kao Chief Product, Technology i AI Officer u Sportradaru, globalnoj sportsko-tehnološkoj kompaniji koja vodećim sportskim ligama i medijskim kućama isporučuje podatke, analitiku i AI rješenja. U toj ulozi predvodi razvoj AI proizvoda koji mijenjaju način na koji navijači doživljavaju sport.

AI u sportu: što je sljedeće – i kako se industrija treba pripremiti
Na događaju u Sofascoreu, Behzadi je odgovarao na pitanja o tome kako svoje iskustvo iz Googlea primjenjuje u sportu, koje mogućnosti AI otvara za dublje povezivanje fanova sa sportskim sadržajem, te gdje sportske kompanije najčešće griješe prilikom definiranja svojih AI strategija.
„Sport će uvijek ostati duboko ljudski, ali iskustvo navijača se mijenja – baš kao i u svim drugim digitalnim industrijama. Kako personalizirani sadržaj, kratki formati i beskonačni scroll postaju standard, navijači će očekivati istu razinu angažmana od sportskih platformi kakvu imaju i u ostatku online svijeta. Najveći izazov bit će isporučiti to iskustvo – personalizirano, skalabilno, u stvarnom vremenu i uz prihvatljive troškove“, istaknuo je Behzadi.
Sofascore i Sportradar: spajanje podataka, tehnologije i storytellinga
Kao partneri u industriji, Sportradar i Sofascore dijele viziju u kojoj se podaci ne koriste samo za informiranje – već za stvaranje uzbudljivog, personaliziranog sportskog iskustva.
“Dovesti osobu s Behzadijevim iskustvom u naš prostor bila je velika čast – ali i potvrda da i Hrvatska može biti mjesto na kojem se vode ključni razgovori o budućnosti sporta i tehnologije”, izjavio je Zlatko Hrkać, suosnivač i CEO Sofascorea.

Sofascore okuplja lidere industrije i gradi zajednicu kroz znanje
Sofascore, globalna sportska platforma sa sjedištem u Zagrebu, redovito organizira događaje i stvara prostor za razmjenu ideja među stručnjacima iz područja tehnologije, sporta i digitalnih proizvoda. Gostovanje Behshada Behzadija nastavak je tog niza, čiji je cilj jačanje dijaloga o budućnosti industrije.