Na jučerašnjem, 96. po redu Marketing Meet Up-u, održanom pred prepunom dvoranom Wespa Spacesa, službeno je predstavljena nova informativna platforma za sve koji žive i rade u svijetu marketinga, PR-a, medija i event managementa – Mediakit.hr.
Kako je tom prigodom istaknuo Maroje Sabljić, direktor i glavni urednik novog medija, riječ je o projektu koji je nastao iz stvarne potrebe struke: “Hrvatska, zahvaljujući manifestacijama poput Dana komunikacija, Weekend Media Festivala, inicijativama poput Marketing Meet Upa te radu udruga kao što su HURA, HUOJ, HUDI, HND i mnoge druge, ima jednu od najsnažnijih i najzdravijih zajednica kreativnih industrija u regiji. No, unatoč tome, još uvijek nije imala medij koji sve te događaje, ljude i novosti sustavno i kvalitetno prati. Tu prazninu sada nastojimo ispuniti s Mediakit.hr – platformom koja želi biti pouzdan partner, podrška i glas struke.”

Najavljena i konferencija za mlade kreativce – BrandNew
Tijekom predstavljanja, Sabljić je najavio i prvi veliki projekt pod okriljem nove platforme – konferenciju BrandNew, namijenjenu mladim kreativcima. Održat će se 27. svibnja u Kinu SC u Zagrebu, povodom Međunarodnog dana marketinga.
Konferencija je osmišljena za studente marketinga, PR-a, novinarstva i event managementa, kao i za agencijske juniore i početnike u industriji.
“Želja nam je studentima približiti barem djelić inspiracije i iskustva koje njihovi stariji kolege doživljavaju svake godine u Rovinju – i to barem dvaput. Kroz anketu smo istražili njihove interese i želje te im pripremili vrhunski program predavanja i panel diskusija – skrojen upravo za njih”, istaknuo je Maroje Sabljić.
Program će kulminirati večernjim partyjem uz nastup mladog benda The Kids from the Sky, za koji će se, kako kaže Sabljić, “tek čuti – i to glasno.”
Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva 27. svibnja, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na službenim stranicama Brand New konferencije!


