Ponedjeljak, 6 listopada, 2025
spot_imgspot_img

Igor Crnić za MediaKit: “Kvaliteta PR projekata raste, a s njom i utjecaj struke”

Najprestižnija nagrada u području odnosa s javnošću u Hrvatskoj, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, već 18 godina nagrađuje izvrsnost, inovativnost i strateški pristup komunikaciji.

U fokusu su projekti koji mijenjaju pravila igre i pokazuju koliko je strateška komunikacija ključna za uspjeh – ne samo u poslovanju, nego i u društvu u cjelini. Predsjednik žirija 18. Grand PRix-a Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), Igor Crnčić za MediaKit je tijekom Smotre finalista istaknuo kako ova nagrada već gotovo dva desetljeća postavlja standarde izvrsnosti u domaćoj komunikacijskoj struci.

“Grand PRix nagrada prepoznaje projekte koji pomiču granice struke i stvaraju konkretan društveni učinak”, poručio je Crnčić tijekom Smotre finalista nagrade Grand PRix HUOJ-a na kojoj su predstavljena 33 finalista za nagradu GrandPRix te dodao kako kvaliteta projekata iz godine u godinu raste.

“Taj rast svima nama otvara vrata za novu kreativnost, otvara nam neke horizonte, mišljenja i stajališta koja nismo imali do sada u percepciji, ali definitivno i izazove”, kazao je Crnčić te dodao kako je proces žiriranja bio prilično zahtjevan s obzirom na to da žiri Grand PRix nagrade broji 11 članova te je potrebno “pomiriti različita stajališta i mišljenja”. No proces je to koji je, kako kaže, dinamičan i zanimljiv te donosi neka nova prijateljstva, neka nova poznanstva, ali i nova znanja.

Oblikovanje novih standarda struke

Naglasio je važnost strateške komunikacije u suvremenom poslovanju, ali i širem društvenom kontekstu te dodao kako u vremenu kada se komunikacijska industrija rapidno mijenja, priznanja poput Grand PRix imaju ključnu ulogu u isticanju projekata koji svojim idejama i realizacijom oblikuju nove standarde struke.

“Ono što je trending i što mi primjećujemo je da raste kvaliteta prijava, odnosno iz godine u godinu raste broj prijavljenih projekata. Smatram da je to i odraz same komunikacijske struke, ali i utjecaja kojeg ta struka ima i u nekim poslovnim procesima, kao i u oblikovanju društva, mišljenja i stajališta. Ove godine su sve prezentacije na prilično zavidnom nivou što potvrđuje i razinu izvrsnosti struke” , kazao je Crnčić za MediaKit.

Žiri Grand PRix nagrade
Smotra finalista 18. Grand PRix nagrade

Rast važnosti društvenog utjecaja u PR projektima

Grand PRix HUOJ-a najprestižnije je domaće priznanje u području odnosa s javnošću, a dodjeljuje se projektima koji demonstriraju vrhunsku stručnost, inovativnost te strateški pristup komunikacijskim izazovima. Ove godine za nagradu je prijavljeno 65 projekata, od kojih je 33 ušlo u završni krug natjecanja u devet različitih kategorija. Najveći broj prijava zabilježen je u kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje, što, prema Crnčiću, jasno pokazuje rastuću važnost društvenog utjecaja u projektima odnosa s javnošću.

“Projekti koji osvajaju Grand PRix su primjeri izvrsnosti koji inspiriraju cijelu komunikacijsku zajednicu i potiču struku da se kontinuirano razvija”, zaključuje Crnčić.

Dodjela 18. Grand PRix nagrada HUOJ-a očekuje se s velikim interesom stručne javnosti, a pobjednici će biti proglašeni na svečanoj ceremoniji koja okuplja vodeće profesionalce iz područja odnosa s javnošću i komunikacija.

Smotra finalista 18. Grand PRix nagrade
Smotra finalista 18. Grand PRix nagrade

Top 5 ovaj tjedan

Trending

Mediakit.hr
Mediakit.hr
Mediakit je informativna platforma za sve koji dišu marketing, PR, medije i event industriju. Želite pisati za Mediakit ili doprinijeti stvaranju sadržaja u bilo kojem drugom obliku javite nam se na redakcija@mediakit.hr.

Popularni članci