Ponedjeljak, 6 listopada, 2025
spot_imgspot_img

Zagreb postao središte nove generacije kreativaca: Održana BrandNew konferencija

Od marketinga, PR-a do TikToka, od Baby Lasagne do Ultra Europe – BrandNew konferencija pokazala kamo ide budućnost komunikacija

Kino Studentskog centra u Zagrebu na jedan je dan postalo najuzbudljivije mjesto za sve koji dišu
komunikacije. Prvo izdanje konferencije BrandNew, u organizaciji platforme Mediakit.hr, okupilo je
gotovo 500 sudionika, studenata, juniora i mladih profesionalaca iz svijeta marketinga, odnosa s
javnošću, medija i produkcije, uz podršku istaknutih domaćih i inozemnih predavača.
Povodom Međunarodnog dana marketinga, BrandNew je ponudio više od edukacije: iskustvo koje
inspirira, povezuje i otvara vrata industrije. Kroz predavanja, panele, Q&A sesije, publika je imala priliku
učiti direktno od najboljih u atmosferi koja je spojila znanje, zabavu i stvaranje novih prilika.

“Željeli smo mladima dati priliku da iz prve ruke dožive industriju, osjete snagu zajedništva i naprave
prve korake prema stvaranju vlastite profesionalne mreže ne samo među sobom, već i sa stručnjacima i
obrazovnim institucijama koje ih prate na tom putu. Vjerujem da smo u tome uspjeli,” izjavio je direktor
konferencije Maroje Sabljić.

Cijeli događaj potvrdio je ideju da konferencija ne mora biti stroga ni formalna već mjesto na kojem se
znanje i kontakti stječu prirodno, kroz iskustvo, suradnju i osjećaj pripadnosti jednoj novoj generaciji kreativaca.

BrandNew ekipa i bend Kids from the sky, Foto: Marko Lopac

Velika najava: vraća se Noć gutača reklama!

Organizatori su najavili sljedeći veliki projekt: povratak kultne manifestacije Noć gutača reklama, koja će
se održati 17. listopada 2025. u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski ponovno okupljajući kreativce i
zaljubljenike u reklame ovoga puta na velikom platnu.
BrandNew je pokazao da Hrvatska ima itekako snažnu i talentiranu novu generaciju kreativaca, a ovo je,
kako poručuju iz Mediakit.hr, tek početak.

Inspirativni govornici i panelisti

Justus Reid, globalni viralni storyteller, otvorio je konferenciju pričom o vlastitom “kulturološkom šoku” u predavanju Americanos, blue jeans and šljivovica te viralnom uspjehu na društvenim mrežama.

Predavanje: Americanos, blue jeans and šljivovica – Kako je Americano postao Amerikanac i potom viralna zvijezda u regiji. Justus Reid, Amerikanac, Foto: Marko Lopac

Karlo Gagulić (Playbox Production), Karlo Vorih i David Bakarić Mihaljević (VideoBox), kao i Bruno Mustić, producent popularne serije Sram, sudjelovali su na panelu “New Kids on the Block”, dijeleći svoja iskustva o prvim koracima, kreativnom proboju na scenu te izazovima i prilikama za mlade.

Panel: New kids on the block – Step by step do velike pozornice. Karlo Gagulić (Playbox Production), Karlo Vorih i David Bakarić Mihaljević (VideoBox) i Bruno Mustić (Sram), Foto: Marko Lopac

Phat Phillie (Filip Ivelja), pionir hip-hopa na ovim prostorima, u inspirativnom razgovoru Party Up govorio je o autentičnosti i dugogodišnjoj ljubavi prema glazbi. Sudionici konferencije mogli su čuti inspirativnu priču o globalnom uspjehu u glazbenoj industriji.

One on one: Party Up – Tulum koji traje već 40 godina. Phat Phillie, Foto: Marko Lopac

Alek El-Kazal, projektni direktor Ultra Europe festivala, predavanjem Levels to this game naglasio je važnost strateškog pozicioniranja te podijelio s publikom konferencije inspirativnu priču o tome kako se Split, zahvaljujući Ultra Europe festivalu, našao na svjetskoj karti velikih glazbenih destinacija.

Predavanje: Levels to this game – Taj osjećaj za feeling da radiš nešto posebno. Alek El-Kazal, Foto: Marko Lopac

Mia Kovačić, Ida Prester i Iva Radić kroz panel Welcome to the Moulin Rouge! razgovarale su o autentičnosti, vidljivosti i ženskoj snazi u medijima. Svojim iskustvima i iskrenošću poslale su snažnu poruku: autentičnost, ženska solidarnost i hrabrost da pogriješimo; najjači su alati za osobni rast i istinsku promjenu industrije.

Panel: Welcome To The Moulin Rouge! – Pleše li se can-can kako drugi sviraju ili se ipak može po svome? Mia Kovačić, Ida Prester i Iva Radić, Foto: Marko Lopac

Damir Ciglar i Fran Mubrin na panelu Here Come the Men in Black poveli su dinamičan razgovor o kreativnim kampanjama koje pomiču granice industrije. Sudionicima su pružili vrijedne savjete kako prepoznati i razviti vlastiti kreativni izraz i kako se njime istaknuti u moru komunikacijskih ideja.

Panel: Here come the men in black – Oni vam neće dopustiti da zaboravite njihove kampanje. Damir Ciglar i Fran Mubrin, Foto: Marko Lopac

Marko Matijević iz Srednja.hr na predavanju Teenage Dirtbag podijelio je kako je iz hobija stvorio relevantan medijski brend. Govorio je i o izazovima koje pred medije stavlja umjetna inteligencija, naglašavajući ozbiljnu prijeti poslovnim modelima medijskih redakcija.

Predavanje: Teenage dirtbag – Srednjoškolac je u međuvremenu doktorirao. Marko Matijević, Foto: Marko Lopac

Krešimir Šustić, strateg kampanje Baby Lasagne te ovogodišnjeg predstavnika Hrvatske na Eurosongu – Marka Bošnjaka, otkrio je kako je komunikacijski oblikovao jedan od najuspješnijih glazbenih narativa.

Two on one: Rim Tim Tagi Dim – Riječi bez značenja koje razumije čitav svijet – powered by Linker. Krešimir Šustić, Foto: Marko Lopac

Mladi lavovi Ana Csik i Mate Šola, pobjednici natjecanja Young Lions Croatia, donijeli su na pozornicu BrandNew konferencije svježinu, kreativnost i neiscrpnu energiju nove generacije. Svojom inspirativnom pričom o uspjehu potaknuli su okupljene da vjeruju u vlastite ideje i poručili kako se predan rad, trud i ustrajnost uvijek isplate.

Predavanje: Welcome to the Jungle – Kako se mladi lavovi i lavice snalaze u komunikacijskoj džungli – Young Lions Croatia. Helena Fuker, Ana Csik i Mate Šola, Foto: Marko Lopac

Karlo Krznarić (Crew) donio je konkretne uvide u svijet TikToka; kako privući pažnju, zadržati publiku i, najvažnije, potaknuti gledatelje na akciju. Kroz dinamično predavanje pokazao je su što stoji iza viralnog videa i kako kreativci mogu iskoristiti snagu kratkog formata za stvaranje stvarnih rezultata.

Predavanje: Dancing with Myself – Dok čitav svijet pleše sa mnom. Karlo Krznarić, Foto: Marko Lopac

Gordan Turković i Violeta Colić vodili su stručnu raspravu u kojoj su otvorili aktualne teme i izazove s kojima se PR industrija danas suočava: od povjerenja i etike do brzine informacija i odgovornosti komunikatora. Njihov razgovor pružio je sudionicima dragocjen uvid u to kako se snalaziti u složenom komunikacijskom pejzažu 21. stoljeća.

Gordan Turković i Violeta Colić, Foto: Marko Lopac
Panel: I Heard It Through the Grapevine – O čemu se to šuška u PR industriji!? Gordan Turković i Violeta Colić, Foto: Marko Lopac

Voditeljsku palicu konferencije Brand New s velikom su dozom šarma i humora preuzeli popularni zagrebački dvojac 2 KiticeIgor Glodić i Nikša Modrić. Njihova dinamična energija i britki komentari dodatno su podigli atmosferu u Kinu SC, povezujući predavače i publiku kroz spontane dosjetke, toplo vođenje programa i iskreno oduševljenje komunikacijskom industrijom. Svojim prepoznatljivim stilom uspjeli su publici pružiti osjećaj zajedništva i učinili da se BrandNew ne doživi samo kao konferencija, već kao događaj koji se pamti.

Voditelji konferencije: 2 Kitice, Foto: Marko Lopac

Dan je zaključen večernjim koncertom popularnog mladog benda Kids From The Sky, koji je dodatno naglasio sinergiju glazbe, komunikacije i kreativnosti.

Brand New konferencija uspješno je ispunila svoju misiju povezivanja, edukacije i inspiracije mladih komunikatora, pružajući im priliku za učenje od iskusnih profesionalaca i međusobno umrežavanje.

Top 5 ovaj tjedan

Trending

Mediakit.hr
Mediakit.hr
Mediakit je informativna platforma za sve koji dišu marketing, PR, medije i event industriju. Želite pisati za Mediakit ili doprinijeti stvaranju sadržaja u bilo kojem drugom obliku javite nam se na redakcija@mediakit.hr.

Popularni članci