Jedan od najzanimljivijih govornika nove generacije, Justus Reid, ove će se godine pridružiti lineupu predavača na BrandNew konferenciji, koja se 27. svibnja održava u Kinu SC u Zagrebu.
Kreativni lider koji je radio s brojnim globalnim brendovima te izgradio karijeru na spoju strategije, sadržaja i društvenih mreža, danas je jedan od najglasnijih zagovornika autentične komunikacije, upornosti i – rada.
Uoči sudjelovanja na BrandNew konferenciji za mlade, Justus Reid otkriva zašto vjeruje da je kreativni uspjeh dostupan svima, ali ne dolazi preko noći.
“Zahvaljujući algoritmima društvenih mreža, danas bilo tko može postati viralna senzacija – barem na 15 minuta. Ta kratkotrajna slava može promijeniti život, no to ne znači da je lako doći do nje. Viralnost je poput lutrije: ne možeš dobiti ako ne igraš, ali svejedno najviše ovisi o sreći. U svom predavanju u Zagrebu pokazat ću kako pomoću discipline i znanja povećati šanse za uspjeh i kako od 15 minuta slave izgraditi dugoročan utjecaj,” poručuje Reid.
Njegova je karijera, kako kaže, bila sve samo ne konvencionalna. Prije dvije godine preselio se na Balkan s idejom da postane influencer. Bez velikih sredstava, ali s jasnim ciljem.
“Kad sam se prije dvije godine preselio na Balkan, nisam imao puno. Uštedio sam nešto novca, ali novac je brzo nestao i počeo sam ulaziti u dugove putem kreditnih kartica. Bio je to izazovan period, ali ujedno i uzbudljiv i oslobađajući – i na kraju se isplatio. Mnogo je lakše riskirati kada razumijete i prihvatite moguće posljedice. Sun Tzu je rekao: „Ako u bitku ideš misleći da ćeš preživjeti, poginut ćeš. Ako u bitku ideš misleći da ćeš poginuti, preživjet ćeš,” poručuje Reid.
Dodaje kako nimalo ne žali što je ušao u ovu industriju, niti zbog načina na koji je to učinio.
“Moj put uspjeha bio je brz; radim za sebe i pristojno zarađujem. Nemam se na što žaliti. Ovaj posao nije za svakoga, ali mogu vam reći jedno – oni koji najviše rade, doguraju najdalje. Uvijek sam gladan novih, većih prilika i nikad potpuno zadovoljan. Takav način razmišljanja vodi do velikih uspjeha, ali i do velikog stresa i frustracije. Kad tek kreneš, moraš raditi kao lud da se probiješ. Nažalost, kad jednom dođeš do vrha, teško je stati. Zato postavi jasan cilj, daj sve od sebe da ga ostvariš – i kad ga ostvariš, uspori, pronađi ravnotežu i nauči biti zahvalan”, kaže.
Na pitanje kako mladi mogu već sada razvijati kreativan mindset, Reid ne uljepšava: “Ne bojte se truda. Kreativnost može biti zabavna, ali i iscrpljujuća. Uvijek se isplati, no nije uvijek lagana. Uložite energiju, završite ono što ste započeli – i stvorite nešto svoje, čak i kad je teško.”
Za kraj, poziva sve mlade da iskoriste ovakve konferencije: “Manje je bitno što znaš, više koga znaš. Upravo netko koga upoznate na BrandNew konferenciji mogao bi vam otvoriti vrata prema idućem velikom koraku u karijeri.”
BrandNew konferencija, koja se 27. svibnja održava u Kinu SC u Zagrebu, nova je platforma za studente marketinga, odnosa s javnošću, novinarstva i event managementa, kao i za juniore koji ulaze u svijet komunikacija. Organizator događanja je Mediakit.hr, a konferencija okuplja relevantne predavače iz zemlje i inozemstva – od kreatora sadržaja i PR stručnjaka do influencera i glazbenika. Uz dnevni program, sudionike očekuje i večernji koncert benda Kids from the Sky te afterparty uz DJ-a. Sve informacije i kotizacije pronađite na službenim stranicama BrandNew konferencije.