Subota, 13 rujna, 2025
spot_imgspot_img

Brigada i Coca-Cola Adria: Dizajn koji stavlja ljude u središte radnog prostora

Projekt uređenja poslovnog prostora Coca-Cola Adria u Zagrebu potvrdio je Brigadinu posvećenost promišljenom pristupu oblikovanja radnih prostora usmjerenih na ljude i za ljude, kroz savršeno balansiran spoj funkcionalnosti i estetike u svrhu dobrobiti svakog zaposlenika.

Novi uredski prostor Coca-Cola Adria pažljivo je podijeljen u nekoliko radnih zona otvorenog tipa koje su isprekidane fokus prostorijama kako bi se povećao fokus i privatnost zaposlenika na radnom mjestu istovremeno omogućujući zaposlenicima fleksibilnost u odabiru radnog okruženja koje odgovara njihovim individualnim potrebama. Ugodna atmosfera ostvarena je prirodnim materijalima, biofilnim elementima i svijetlom paletom tonova te upotpunjena grafičkim detaljima inspiriranim lokalnom kulturom. Kako bi se radni prostor prilagodio različitim aktivnostima i tipologijama rada odabran je modularni ergonomski namještaj i dizajnerska akustična rješenja koja osiguravaju mirno okruženje. Zajednički prostori poput kuhinje potiču suradnju, zajedništvo i stvaraju osjećaj povezanost tima, dok soba za opuštanje tzv. “wellness room” doprinosi opuštanju, smanjenju stresa i obnavljanju energije.


Novi uredski prostor Coca-Cola Adria, foto: Marko Mihaljević
Novi uredski prostor Coca-Cola Adria, foto: Marko Mihaljević

Mural umjetnice Tee Jurišić unosi jedinstvenu energiju u suvremeni radni prostor

Implementiranje elemenata povezanih s brendom u prostore ureda ispričana je priča branda koja dodatno povezuje zaposlenike s identitetom Coca-Cole. Ovaj projekt odražava Brigadinu dugogodišnju posvećenost oblikovanja radnih prostora usmjerenih na ljude, koji balansiraju produktivnost i emocionalnu angažiranost. Spojem funkcionalnosti, udobnosti i lokalnog karaktera, dizajn ureda Coca-Cola Adria u Zagrebu nudi promišljen odgovor na potrebe suvremenog radnog prostora postavljajući novi standard pri oblikovanju istih.


Novi uredski prostor Coca-Cola Adria, foto: Marko Mihaljević

Brigada stvara prostore koji nadilaze tradicionalne okvire, foto: Marko Mihaljević

”Svaki je projekt izazov za sebe, no posebno je zadovoljstvo bilo raditi na ovom jer se iza njega krije snažna poruka. Coca-Cola Adria je prepoznala važnost isticanja lokalnog karaktera, što je dodatno obogatilo cijeli proces i otvorilo prostor za suradnju s nizom iznimno zanimljivih ljudi. Posebno bih istaknula umjetnicu Teu Jurišić, čiji mural unosi jedinstvenu energiju u prostor i dodatno naglašava povezanost ureda s lokalnim kontekstom. Kroz dizajn smo željeli stvoriti prostor koji ne samo da odražava identitet brenda, već i svakodnevno inspirira ljude koji u njemu rade, a to je mjesto koje spaja funkcionalnost, karakter i priču koju prostor želi ispričati”, istaknula je Dorotea Šarić, arhitektica i voditeljica projekta iz Brigade.

Priča branda koja dodatno povezuje zaposlenike s identitetom Coca-Cole, foto: Marko Mihaljević
Priča branda koja dodatno povezuje zaposlenike s identitetom Coca-Cole, foto: Marko Mihaljević

Brigada stvara prostore koji nadilaze tradicionalne okvire, stvarajući inspirativna okruženja prilagođena stvarnim potrebama korisnika. Brigada svojim rješenjima i inovativnim pristupom prostoru, već dugi niz godina postavlja hrvatski dizajn uz bok najpoznatijim svjetskim imenima. Kao najnagrađivanija agencija za strateški dizajn interijera u Hrvatskoj, Brigada je prošle godine dodatno ojačala svoj ugled osvajanjem prestižne nagrade Architecture MasterPrize.

Implementiranje elemenata povezanih s brendom, foto: Marko Mihaljević
Implementiranje elemenata povezanih s brendom, foto: Marko Mihaljević

Top 5 ovaj tjedan

Trending

Mediakit.hr
Mediakit.hr
Mediakit je informativna platforma za sve koji dišu marketing, PR, medije i event industriju. Želite pisati za Mediakit ili doprinijeti stvaranju sadržaja u bilo kojem drugom obliku javite nam se na redakcija@mediakit.hr.

Popularni članci