Jedan od najutjecajnijih hip-hop ambasadora regije – Phat Phillie stiže na BrandNew konferenciju kako bi podijelio svoju priču s novom generacijom komunikatora.
U vremenu kad mladi traže svoj glas, Phat Phillie (Filip Ivelja) donosi poruku ustrajnosti, autentičnosti i ljubavi prema onome što radiš – jer, kako kaže, “život je vrhunski ako se baviš i živiš za ljubav”.
“Veselim se druženju s mladima i prilici da im ispričam neke detalje iz mog četrdesetogodišnjeg hip-hop putovanja. Važno je ispričati i dočarati svoje profesionalno i osobno svjedočanstvo pa makar i na jedan dan jer sve je moguće ako su fokus, ljubav i predanost tu. Povezivanje s mladima uvijek mi je bilo važno jer hip-hop je kultura mladih. Potrebni su nam – da ono što smo mi postavili na noge – njeguju, unapređuju i prenose dalje”, poručuje Phillie, kojem je misija prenijeti ne samo znanje, već i iskustvo iz prve ruke.

Na pitanje zašto glazbu smatra važnom za mlade kreativce, ističe da “dobar izbor žanra manifestira stil i ukus”.
“Ne budite “corny” i povodljivi, slušajte cool mjuzu i okrenite se svijetu koji nam je na dlanu. Ne morate svirati ili pjevati da biste se bavili glazbom, postoji masa drugih zanimanja koja su nam čak danas i potrebnija u glazbenoj industriji”, poručuje Phillie mladima koji tek traže svoje mjesto pod reflektorima.
Kao ključnu lekciju koju želi prenijeti publici BrandNew konferencije, ističe: „Htio bi da im bude zabavno prije svega, te da svatko mora naći svoju strast i probati to izgurati do kraja, jer život je vrhunski ako se baviš i živiš za ljubav! Hip-Hop is the love of my life”, poručuje.
Njegova karijera najbolji je dokaz da ljubav i predanost mogu stvoriti autentičnu i dugotrajnu karijeru – i ostaviti trag.
U svijetu koji se stalno mijenja, Phillie poručuje: “Ustrajnost i dugotrajnost te dobar tim u kojem svi rade za isti cilj. Vrijeme je povoljno da stvorite svoju situaciju i budete independent te da se ne povijate korporativnim normama. Od korporacija treba uzimati, a ne za njih slugovati!”
BrandNew konferencija, koja se 27. svibnja održava u Kinu SC u Zagrebu, nova je platforma za studente marketinga, odnosa s javnošću, novinarstva i event managementa, kao i za juniore koji ulaze u svijet komunikacija. Okupit će impresivan niz govornika iz Hrvatske i inozemstva – uključujući stručnjake iz područja marketinga, PR-a, televizije, produkcije, glazbe i digitalnih medija.
Među imenima koja sudjeluju na konferenciji su: Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey), Damir Ciglar (Imago Ogilvy), Fran Mubrin (404 agency), Mia Kovačić (Nova TV), Ida Prester, Krešimir Šustić (PR@Baby Lasagna), Gordan Turković (CTA komunikacije), Alek El-Kazal (Ultra Europe), Karlo Gagulić (Playbox Production), Bruno Mustić (Sram), Karlo Vorih i David Bakarić Mihaljević (VideoBox), Teo Golub i Robin Petić (kids from the sky), Justus Reid (Amerikanac), Helena Fuker (HURA!), Marko Matijević (Srednja.hr), Ana Csik i Mate Šola (Young Lions), te DJ Jaxtasy (Jun Ishida).
Kroz niz predavanja, panela i interaktivnih sesija, sudionici će imati priliku čuti iz prve ruke o najnovijim trendovima, izazovima i prilikama u industriji, te se povezati s kolegama i liderima iz različitih sektora.
Organizator događanja je Mediakit.hr, a konferencija okuplja relevantne predavače iz zemlje i inozemstva – od kreatora sadržaja i PR stručnjaka do influencera i glazbenika. Uz dnevni program, sudionike očekuje i večernji koncert benda Kids from the Sky te afterparty uz DJ-a.
Sve informacije i kotizacije pronađite na službenim stranicama BrandNew konferencije.