Iako je poseban naglasak stavljen na studente i juniore koji tek ulaze u svijet komunikacija, sadržaj konferencije pažljivo je osmišljen tako da bude jednako koristan i iskusnijim profesionalcima.
Ako si student, junior u agenciji, freelancer na početku karijere – ili jednostavno tražiš novu dozu inspiracije i relevantnih znanja – Brand New konferencija je pravo mjesto za tebe.
U utorak, 27. svibnja 2025., Kino SC u Zagrebu ugostit će prvo izdanje Brand New konferencije, inovativnog događanja namijenjenog mladim i nadolazećim snagama domaće komunikacijske industrije – ali i svima koji žele biti u korak s promjenama u marketingu, medijima, PR-u i event menadžmentu.
Bogat program i zvučna imena
Program uključuje niz predavanja, panela i inspirativnih razgovora s domaćim i međunarodnim gostima – među kojima su kreativni lideri, televizijski voditelji, influenceri, glazbenici, PR stručnjaci i digitalni producenti…
Na pozornicu BrandNewa dolaze, među ostalima, Justus Reid, kreativni lider koji je radio s brojnim globalnim brendovima te izgradio karijeru na spoju strategije, sadržaja i društvenih mreža, Bruno Mustić, televizijski producent, Phat Phillie, pionir domaće hip-hop scene, te Alek El-Kazal, komunikacijski savjetnik s bogatim iskustvom u medijima i brendiranju.
Dan će zaključiti koncert benda kids from the sky, jednog od najperspektivnijih mladih glazbenih sastava na domaćoj sceni, te after party uz DJ-a Jun Ishidu.
Konferenciju vodi popularni zagrebački dvojac 2 Kitice, poznat po duhovitim sadržajima na društvenim mrežama.

Program konferencije
Program započinje u 14:00 sati registracijom i obilaskom štandova. U 15:00 sati slijedi predavanje “Program tvog kompjutera – AI vs Gen Z”, koje istražuje odnos između umjetne inteligencije i generacije Z. Nakon toga, Justus Reid, poznat kao Amerikanac, govori o svom putu do viralne zvijezde.
Panel “New kids on the block” okuplja mlade producente iz Playbox Productiona, Sram studija i VideoBoxa, koji će podijeliti svoja iskustva o ulasku u industriju. Phat Phillie iz Blackout Hip Hopa održat će razgovor “Party Up” o svojoj 40-godišnjoj karijeri.
Predavanje “Welcome to the Jungle” donosi uvid u iskustva mladih lavova i lavica iz Young Lions Croatia natjecanja, dok panel “Welcome To The Moulin Rouge!” s Miom Kovačić, Idom Prester i Ivom Radić raspravlja o autentičnosti u medijima.
Krešimir Šustić iz PR tima Baby Lasagne govori o globalnom uspjehu pjesme “Rim Tim Tagi Dim”, a Marko Matijević iz Srednja.hr dijeli svoje iskustvo u predavanju “Teenage dirtbag”. Alek El-Kazal iz Ultra Europe govori o organizaciji velikih evenata.
Panel “Here come the men in black” okuplja Davora Bruketu, Damira Ciglara i Frana Mubrina, koji će raspravljati o stvaranju nezaboravnih kampanja. Gordan Turković i Violeta Colić govore o aktualnostima u PR industriji.
Fokus na mlade – ali relevantno za sve
Iako je poseban naglasak stavljen na studente i juniore koji tek ulaze u svijet komunikacija, sadržaj konferencije pažljivo je osmišljen tako da bude jednako koristan i iskusnijim profesionalcima. Kroz panele i predavanja otvorit će se ključne teme industrije – od toga kako izgraditi osobni brend i pronaći svoj glas, do uvida u karijerne izazove, kreativne pristupe i budućnost tržišnih komunikacija.
Organizatori poručuju da je cilj događanja demokratizirati pristup znanju i ponuditi priliku za učenje i umrežavanje onima koji nemaju uvijek mogućnost sudjelovanja na skupim regionalnim festivalima.
Pridruži se novoj generaciji kreativaca!
Sve informacije i kotizacije pronađite na službenim stranicama BrandNew konferencije.
Konferenciju organizira Mediakit.hr, domaća platforma posvećena profesionalcima iz komunikacijskog sektora, s ciljem povezivanja i osnaživanja zajednice kroz dijeljenje znanja i iskustva.