Bruno Mustić, producent jedne od najpopularnijih serija nove generacije – Sram, i pokretač Brač Film Festivala, bit će jedan od panelista na prvoj BrandNew konferenciji koja se 27. svibnja održava u Kinu SC u Zagrebu.
S poznatim televizijskim producentom razgovarali smo uoči BrandNew konferencije o njegovom putu kroz svijet produkcije, savjetima za mlade i što danas znači uspjeti u medijskoj industriji. Kako kaže, najveća prilika mladima danas je to što svi imaju pristup alatima i platformama za izražavanje – svi mogu postati storytelleri. No upravo je u tome i izazov jer nikada nije bilo više konkurencije i fragmentacije pažnje.
“Mislim da je najveća prilika to što danas, za razliku od ranije, svi možemo biti storytelleri i imati platformu za prikazivanje vlastitih radova. To je ujedno i izazov jer je konkurencija veća nego ikad i pažnja publike se dijeli na puno različiti platformi. Ipak, mislim da ako je koncept dobar može puno lakše doći do target skupine”, ističe Bruno Mustić.
Njegov osobni put pokazuje kako se uspjeh u produkciji gradi organski – kroz kontinuirani rad, otvorenost prema učenju i stvaranju vlastitih prilika.
“U mojoj karijeri stvari su se zaista događale prirodno i organski, od filmskih skupina u osnovnoj i srednjoj školi, volontiranja po festivalima, rada na televiziji – svaka od tih faza me na neki način oblikovala. Sigurno projekt na koji sam najponosniji je Brač Film Festival kojeg sam samostalno pokrenuo sa 19 godina i kontinuirano vodim već 11 godina”, dodaje.
Na pitanje što je ključ uspjeha u produkciji, Mustić jasno odgovara: “Priča je srž svega. Možete imati vrhunsku tehniku, ali bez priče – nema sadržaja. A da bi se ta priča realizirala, potreban je krug ljudi kojima vjeruješ. Tehnička znanja se uče, ali dobru priču i dobar tim teško je nadomjestiti”.
Dodaje kako je najbitnije započeti svoje projekte i svoj put.
“Možda prvi projekt neće biti idealan i onaj koji zaista želite raditi, ali bitno je samo nastaviti raditi na što više raznovrsnih projekata. Na taj način stječete potrebno znanje i iskustvo, ali i širite krug ljudi – vaših potencijalnih suradnika u budućim projektima”, poručuje Mustić.
Na BrandNew konferenciji, koja se 27. svibnja održava u zagrebačkom Kinu SC, Mustić dolazi ne samo kao predavač već i kao aktivni slušatelj.
“Želim čuti njihove ideje. Mladi vide stvari svježim očima – zanima me kako oni zamišljaju budućnost naše industrije, što ih muči, što ih pokreće, da našu industriju još bolje unaprijedimo”, zaključuje Mustić.
BrandNew konferencija, koja se 27. svibnja održava u Kinu SC u Zagrebu, nova je platforma za studente marketinga, odnosa s javnošću, novinarstva i event managementa, kao i za juniore koji ulaze u svijet komunikacija. Okupit će impresivan niz govornika iz Hrvatske i inozemstva – uključujući stručnjake iz područja marketinga, PR-a, televizije, produkcije, glazbe i digitalnih medija.
Među imenima koja sudjeluju na konferenciji su: Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey), Damir Ciglar (Imago Ogilvy), Fran Mubrin (404 agency), Mia Kovačić (Nova TV), Ida Prester, Krešimir Šustić (PR@Baby Lasagna), Gordan Turković (CTA komunikacije), Alek El-Kazal (Ultra Europe), Karlo Gagulić (Playbox Production), Karlo Vorih i David Bakarić Mihaljević (VideoBox), Teo Golub i Robin Petić (kids from the sky), Justus Reid (Amerikanac), Helena Fuker (HURA!), Marko Matijević (Srednja.hr), Ana Csik i Mate Šola (Young Lions), te DJ Jaxtasy (Jun Ishida).
Kroz niz predavanja, panela i interaktivnih sesija, sudionici će imati priliku čuti iz prve ruke o najnovijim trendovima, izazovima i prilikama u industriji, te se povezati s kolegama i liderima iz različitih sektora.
Organizator događanja je Mediakit.hr, a konferencija okuplja relevantne predavače iz zemlje i inozemstva – od kreatora sadržaja i PR stručnjaka do influencera i glazbenika. Uz dnevni program, sudionike očekuje i večernji koncert benda Kids from the Sky te afterparty uz DJ-a.
Sve informacije i kotizacije pronađite na službenim stranicama BrandNew konferencije.