Hrvatski marketinški profesionalci ponovno u vrhu svjetske marketinške scene
Najučinkovitiji marketinški projekti svijeta uskoro će biti proglašeni u sklopu prestižnog globalnog natjecanja Effie Global Best of the Best. Među onima koji će sudjelovati u ocjenjivanju nalaze se i hrvatski stručnjaci – ove godine njih čak osam, što dodatno potvrđuje snagu i relevantnost domaće komunikacijske industrije na globalnoj razini.
Domaći stručnjaci u prvom krugu ocjenjivanja
U prvom krugu ocjenjivanja, koji je održan tijekom ljeta, sudjelovalo je sedam hrvatskih predstavnika iz različitih područja marketinške i oglašivačke industrije. Njihova uloga bila je sagledati cjelokupnost prijavljenih kampanja – od strateške postavke i kreativne ideje do provedbe i mjerljivih rezultata. Time su odlučivali koji radovi zaslužuju ući među finaliste i tako se približiti osvajanju jedne od najvažnijih svjetskih marketinških nagrada.
Luka Duboković u finalnom žiriju u Londonu
Završni krug ocjenjivanja održat će se 24. rujna u Londonu, a Hrvatsku će tom prilikom predstavljati Luka Duboković iz agencije BBDO Zagreb. On će kao jedini hrvatski predstavnik u međunarodnom žiriju razmatrati najuži izbor kampanja te donositi odluke o najvišim priznanjima – Global Grand Effie i Iridium Effie. Kako ističe Duboković, sudjelovanje u ovom prestižnom procesu predstavlja izuzetnu čast i veliko priznanje, ne samo njemu osobno, već i cijelom BBDO Zagreb timu čiji su nagrađivani projekti zaslužni za ovu priliku. Dodaje kako s velikim zanimanjem iščekuje sam proces žiriranja i veseli se uvidu u briljantne radove iz cijelog svijeta, vjerujući da će to biti snažna inspiracija za daljnji rad.
Effie Global Best of the Best – natjecanje najučinkovitijih
Riječ je o natjecanju koje okuplja isključivo kampanje koje su već osvojile zlatne ili Grand Effie nagrade na nacionalnim ili regionalnim razinama. Samo najbolji među najboljima ulaze u završnu konkurenciju, gdje se vrednuje cjelovit učinak kampanja – od dubine strateškog uvida, preko kreativne egzekucije do mjerljivog poslovnog utjecaja i potencijala za primjenu na različitim tržištima. Najuspješnije kampanje bore se za titulu Global Grand Effie, dok se kao kruna dodjeljuje Iridium Effie – priznanje za apsolutno najučinkovitiju kampanju u svijetu.
Ugled Effie nagrada na globalnoj i domaćoj razini
Effie Awards već desetljećima slovi za najuglednije globalno priznanje za marketinšku učinkovitost. Nagrada se dodjeljuje projektima koji su svojim kampanjama dokazano ostvarili konkretne rezultate, a u Hrvatskoj je organizaciju Effie natjecanja preuzela HURA – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje. Domaća dodjela Effie nagrada smatra se središnjim stručnim događajem marketinške industrije, a hrvatski sudionici redovito potvrđuju da imaju što reći i pokazati i na svjetskoj razini.
Sudjelovanje osam hrvatskih stručnjaka u žiriranju Effie Global Best of the Best natjecanja još je jedna potvrda međunarodnog ugleda hrvatske marketinške scene. Njihova prisutnost u ovom elitnom okruženju govori o visokoj razini profesionalnosti, znanja i kreativnosti koja se razvija u Hrvatskoj, ali i o sve većem utjecaju domaćih stručnjaka na globalne standarde marketinške izvrsnosti.