Utorak, 15 srpnja, 2025
spot_imgspot_img

Studenti ZŠEM-a odnijeli pobjedu na regionalnom finalu natjecanja BRANDSTORM

Tema ovogodišnjeg izdanja Brandstorma bila je Men. Beauty & Care. Game on., a studenti su morali osmisliti rješenje koje će unaprijediti iskustvo muške ljepote i njege – kroz tehnologiju te nove proizvode i usluge.

Tim studenata Zagrebačke škole ekonomije i managementa osvojio je prvo mjesto na regionalnom finalu jednog od najvećih međunarodnih studentskih natjecanja, L’Oréal Brandstorm, koje više od 30 godina studentima pruža priliku za razvoj inovativnih ideja i stjecanje praktičnih znanja i vještina.

Tema ovogodišnjeg izdanja Brandstorma bila je Men. Beauty & Care. Game on., a studenti su morali osmisliti rješenje koje će unaprijediti iskustvo muške ljepote i njege – kroz tehnologiju te nove proizvode i usluge.

Na ovogodišnje natjecanje prijavilo se čak 114 timova iz Hrvatske i Srbije, a njih 10 je dobilo priliku predstaviti svoje projekte u Zagrebu. Pobjedu je odnio tim I2B, koji čine Iva Ćavar, Iva Magaš i Bono Šerić, zahvaljujući inovativnom rješenju kojem je regionalni žiri L’Oréala dodijelio najviše bodova. Pobjednički tim imat će priliku predstaviti svoj projekt  na svjetskom finalu  u Parizu. Tamo će se u lipnju ove godine održati natjecanje za glavnu nagradu – plaćenu tromjesečnu praksu u L’Oréalovom sjedištu, tijekom koje će raditi na realizaciji svog projekta.

FOTO: Press

I2B  tim predstavio je svoj pobjednički projekt, ali i očekivanja: „Naš proizvod Roll and Care je krema za lice namijenjena muškarcima, s posebnim aplikatorom koji oponaša pokrete brijanja. Time smo htjeli promijeniti percepciju skincare rutine kod muškaraca te proširiti skincare navike u muškom svijetu kozmetike. Veselimo se mogućnosti odlaska u Pariz, upoznavanju novih ljudi, razgledavanju grada, posjetu sjedištu L’Oréala i, naravno, nadamo se pobjedi“.  

Stručni žiri ocjenjivao je inovativnost, usklađenost ideje s najnovijim tehnološkim dostignućima, održivost te mogućnost daljeg razvoja, ali i same timove i njihove prezentacijske vještine.

FOTO: Press

S ciljem privlačenja što većeg broj mladih inovatora iz različitih područja, Brandstorm je postao najveće svjetsko natjecanje u inovacijama za studente, koje svake godine okupi gotovo 100.000 sudionika pružajući im profesionalno iskustvo koje će im omogućiti daljnji razvoj, rast i pretvaranje vlastitih ideja u stvarne projekte. 

Кroz sudjelovanje u ovom programu, studentima je omogućeno mentorstvo, jedinstveni model online učenja, kao i pristup vrijednim materijalima i platformama.

Top 5 ovaj tjedan

spot_img

Trending

Mediakit.hr
Mediakit.hr
Mediakit je informativna platforma za sve koji dišu marketing, PR, medije i event industriju. Želite pisati za Mediakit ili doprinijeti stvaranju sadržaja u bilo kojem drugom obliku javite nam se na redakcija@mediakit.hr.

Popularni članci