Subota, 13 rujna, 2025
spot_imgspot_img

United Group predstavio Izvješće o održivosti za 2024. godinu: Konkretni rezultati u ESG području

Održivost kao temelj poslovanja

United Group, vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je Izvješće o održivosti za 2024. godinu. U njemu ističe mjerljive rezultate i jasan napredak u području zaštite okoliša, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG).

Fokus kompanije bio je na integraciji održivosti u sve dijelove poslovanja – od smanjenja emisija do većeg korištenja obnovljivih izvora energije i etičke nabave.

Značajni rezultati u području okoliša

Tijekom 2024. godine, United Group je ostvario niz konkretnih rezultata:

  • 61 % ukupne električne energije dolazilo je iz obnovljivih izvora
  • Emisije opsega 1 i 2 smanjene su za 52 % u odnosu na 2020. godinu
  • Učinkovitost mreže porasla je za 13 %
  • 25 % korisničke opreme (CPE) zamijenjeno je obnovljenim uređajima
  • Prikupljeno je više od 2.300 kg e-otpada i preko 1.500 pametnih telefona kroz program povrata

Osim toga, United Group je dobio ocjenu A- od CDP-a za aktivnosti u borbi protiv klimatskih promjena te se našao na CDP-ovoj listi lidera u angažmanu dobavljača.

Društvena odgovornost i radno okruženje

Kompanija nastavlja ulagati u jednakost i uključivost. U 2024. godini:

  • Razlika u medijalnim plaćama između spolova smanjena je za 4 %
  • Više od 8.000 zaposlenika sudjelovalo je u anketi o raznolikosti, jednakosti i uključivosti (DEI)

Takvi koraci potvrđuju posvećenost stvaranju inkluzivnog i etičkog radnog okruženja.

Etička nabava i upravljanje rizicima

U svom lancu nabave, United Group je poduzeo važne korake:

  • Procijenjeno je više od 3.200 dobavljača u pogledu etičke usklađenosti
  • 366 dobavljača prve razine dodatno je ocijenjeno prema ESG rizicima
  • 70 % ukupne potrošnje išlo je prema dobavljačima koji su potpisnici Kodeksa ponašanja
  • 28 % dobavljača ima klimatske ciljeve temeljene na znanstvenim pokazateljima

Održivost kao dugoročna obveza

„Napredak koji smo postigli u 2024. godini ne odražava samo ispunjenje ciljeva, već i naše temeljne vrijednosti“, izjavila je Miriam Di Traglia, izvršna direktorica za usklađenost, rizik i održivost.

„Održivost za nas nije prolazni trend, već trajna obveza ugrađena u način na koji poslujemo i upravljamo.“

Dostupnost izvješća

Cjelovito Izvješće o održivosti za 2024. godinu dostupno je na službenoj internetskoj stranici United Group.

Top 5 ovaj tjedan

Trending

Mediakit.hr
Mediakit.hr
Mediakit je informativna platforma za sve koji dišu marketing, PR, medije i event industriju. Želite pisati za Mediakit ili doprinijeti stvaranju sadržaja u bilo kojem drugom obliku javite nam se na redakcija@mediakit.hr.

Popularni članci